0

جلسات خانگی قرآن کریم در شهر کرمانشاه سابقه‌ای دیرینه دارند

جلسات خانگی قرآن کریم در شهر کرمانشاه سابقه‌ای دیرینه دارند
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری شامگاه جمعه در دیدار جمعی از قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کرمانشاه با تجلیل از تلاش‌های خادمان قرآنی، اظهار کرد: جلسات قرآنی یکی از بهترین جلساتی است که می‌تواند برگزار شود.
وی ایجاد ارتباط مستمر بین جوانان و نوجوانان با کتاب آسمانی قرآن را بسیار ضروری و مهم خواند و افزود: اگر قرآن کریم با هنر صوت، لحن و قرائت ارائه شود و جاذبه بیشتری برای جوانان و نوجوانان ایجاد کند، خدمتی بسیار بزرگ است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه یکی عاقبت‌دارترین و بهترین کارهایی که می‌توان انجام داد رواج جلسات انس با قرآن است، تصریح کرد: جلسات خانگی قرآن کریم در شهر کرمانشاه سابقه‌ای دیرینه دارند و اساتید بزرگ قرآنی در همین جلسات کار خود را شروع کرده‌اند.
امام‌جمعه کرمانشاه با یادآوری اینکه که کتاب وحی ظرفیتی عظیم برای تعالی روح و هدایت انسان است، عنوان کرد: شرایطی که امروز در خصوص قرآن کریم و انس جوانان با این کتاب آسمانی داریم، مطلوب نیست و توقع بیش از این‌ها است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *