0

بازدید ۳۰ هزار دانش آموز و دانشجو از موزه دفاع مقدس مازندران

بازدید ۳۰ هزار دانش آموز و دانشجو از موزه دفاع مقدس مازندران
بازدید 36

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی ظهر شنبه در دیدار با مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا با قدردانی از برنامه ریزی و اقدامات ارزشمند سپاه در برگزاری اردوهای راهیان نور، راهیان نور را یکی از برکات ارزشمند دفاع مقدس و از راهکارهای اساسی مقابله با دشمنان در تهاجم فرهنگی دانست.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از اعزام قریب ۱۹ هزار مازندرانی به اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: آثار و برکات فرهنگی و معنوی راهیان نور برای جامعه و جوانان ما نویدبخش و امیدآفرین خواهد بود.
این مسئول بر برنامه ریزی انجام شده جهت بازدید ۳۰ هزار دانش آموز و دانشجو در سال جدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران و بهره گیری از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس به منظور روایتگری آن تاریخ باعظمت و جهاد مقدس تأکید کرد.
سرهنگ سلامی در ادامه بر بهره گیری فرهنگی، هنری و سایر آثار از اردوهای راهیان نور تأکید کرد و گفت: باید از اردوهای راهیان نور جامعه فرهنگی و هنری بهره برداری بیشتری به عمل آورند.
«روح الله صادقی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا با بیان گزارشی از اردوهای راهیان نور سال جاری و همچنین بهره گیری از ظرفیت جوان جهت بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران اعلام کرد: به زودی مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان مازندران در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *