0

مشکل تخصیص آب ۳ پروژه گردشگری اردبیل رفع شد

مشکل تخصیص آب ۳ پروژه گردشگری اردبیل رفع شد
بازدید 40

به گزارش خبرنگار مهر، نگار سریع‌الاطلاق ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات آب پروژه‌های گردشگری اردبیل اظهار کرد: با تشکیل جلسه در حضور مسئولان شرکت آب منطقه‌ای استان مشکل تخصیص آب به سه پروژه گردشگری در محدوده شهرستان اردبیل بررسی و تعیین تکلیف شد.
وی افزود: مشکل تخصیص آب به پروژه‌های گردشگری یکی از مسائلی است که در روند اجرای برخی از پروژه‌ها وقفه ایجاد می‌کند که طبق اعلام شرکت آب منطقه‌ای در بسیاری از مناطق مشکلی برای تأمین آب برای پروژه‌های گردشگری وجود ندارد.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: فقط در برخی از مناطق مثل شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین این مشکل وجود دارد که با توجه به سیاست‌گذاری اولویت‌دهی به تأمین آب پروژه‌های گردشگری مشکلات این پروژه‌ها نیز رفع می‌شود.
سریع‌الاطلاق بیان کرد: سه طرح بررسی شده در این جلسه شامل یک طرح در حوزه گردشگری سلامت، یک مجتمع سرگرمی و تفریحی و یک هتل پنج ستاره بود و مقرر شد در هفته جاری ادامه جلسه‌ها برای بررسی سایر طرح‌ها نیز برگزار شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *