0

ترانزیت کالا در بنادر بوشهر ۲۷ برابر شد/ افزایش تخلیه و بارگیری

ترانزیت کالا در بنادر بوشهر ۲۷ برابر شد/ افزایش تخلیه و بارگیری
بازدید 45

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی‌نسب ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته در بنادر استان هفت هزار و ۴۰۰ فروند شناور تردد کردند که حدود پنج هزار شناور زیر هزار تن بوده است.
وی از تخلیه و بارگیری ۱۳۸ هزار و ۸۸۵ محموله کالای کانتینری در بنادر استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته ۲۷۱ هزار و ۱۶۶ نفر مسافر در بنادر استان جابه‌جا شد که در این شاخص نسبت به سال ماقبل آن رشد ۸.۷ درصدی ثبت شده است.
شکیبی‌نسب با اشاره به افزایش ۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر ۱۱ گانه استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ماقبل آن اظهار داشت: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در بنادر استان بوشهر در مدت یادشده با افزایش ۶ درصدی به ۶۴ میلیون و ۱۳۵ هزار تن رسید.
رشد ۴ درصدی تخلیه و بارگیری
وی میزان تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی در بنادر استان بوشهر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر با افزایش ۴.۸ درصدی به ۱۰.۸ میلیون تن افزایش یافت.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی در بنادر استان را با رشد ۶.۲ درصدی ۵۳ میلیون و ۲۷۳ هزار تن اعلام کرد و گفت: در یک سال گذشته میزان ترانزیت کالا در بنادر استان با رشد ۲۷ برابری نسبت به سال ماقبل آن به ۲۶۵ هزار و ۴۹۵ تن رسید.
شکیبی‌نسب میزان صادرات نفتی بنادر استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ را، ۱۹ میلیون و ۷۲۶ تن ذکر و بیان کرد: صادرات محصولات نفتی استان بوشهر در سال گذشته با افزایش ۱۴.۸ درصدی نسبت به سال ماقبل به ۲۲ میلیون و ۶۴۸ هزار تن رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *