0

کار خیر عامل جاودانگی انسان است

کار خیر عامل جاودانگی انسان است
بازدید 36

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه شنبه در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه و همچنین افطاری خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌امداد استان در سنندج اظهار کرد: انسان‌ها در طول تاریخ به دنبال جاودانگی بودند و معتقدم عنصر کار خیر برای انسان جاودانگی به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز حدود یک‌هزار کودک بی‌سرپرست به نیت خیر چندین سال پیش بانویی که سال‌هاست از این دنیا رفته‌اند، صاحب حامی و سرپرست می‌شوند، گفت: این مهم عنصر جاودانگی این بانوی خیر، محسوب می‌شود.
استاندار کردستان یادآور شد: خیرین همواره بدنبال انجام کار خیر و کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت جامعه هستند و ما هم به عنوان مسؤول به مجموعه موقوفه معتمدوزیری کمک می‌کنیم که بیشتر خدمت کنند.
ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری در کردستان
مدیرکل کمیته امداد کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در ماه رمضان در راستای ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری چند کار را مورد توجه قرار داد که دیدار با خانواده تحت پوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنه، طرح اطعام و افطاری نیازمندان و حامی‌یابی برای ایتام از جمله این اقدامات است.
رضا طوسی خاطر نشان کرد: این اقدامات موجب استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین برای تأمین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان است.
وی یادآور شد: در این مراسم یک‌هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان این نهاد و تولیت موقوفه ماهرخسارخانم معتمدوزیری صاحب حامی می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان اضافه کرد: این اقدام، زمینه‌ای برای ورود هرچه بیشتر خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین و تقبل سرپرستی آنان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *