0

همایش مطالبه گری رشد/ مازندران استان امن برای سرمایه گذاری است

همایش مطالبه گری رشد/ مازندران استان امن برای سرمایه گذاری است
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین همایش سالانه جمعیت مطالبه گری رشد شهرستان چالوس با شعار همدلی، مطالبه گری و پیشرفت شنبه شب با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.
قاسم احمدی معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم افزود: بودجه سالانه کشور حدود دو هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان است و ۸۵ درصد از این بودجه برای دستمزد و حقوق و غیره صرف می‌شود.
وی با بیان این که در آمریکا ۷۸۰ هزار نفر حقوق از سوی دولت دریافت می‌کنند، افزود: در ژاپن نیز ۳۵۰ هزار نفر کارمند هستند ولی فضای اداری ما فربه شده است و بودجه کمتری در حوزه عمرانی و زیرساخت‌ها هزینه می‌شود.
وی با عنوان این که بیش از هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی نزد مردم قرار دارد، افزود: باید از آن برای جهش تولید و اقتصاد بهره گرفت.
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش با اظهار این که طبق ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس، مازندران سومین استان در امنیت سرمایه گذاری در کشور داراست، گفت: در حوزه مطالبه گری باید تعریف مشخصی داشته باشیم و باید مسؤولان مورد سوال قرار گیرد و پاسخ دهد.
بیمارستان تخصصی سرطان در چالوس متوقف مانده است
حمزه‌ای دبیر جمعیت مطالبه گری شهرستان چالوس نیز با بیان این که این جمعی از پیشکسوتان جبهه و جنگ و مدیران اسبق و بازنشسته اقدام به برپایی مجمع کردند، افزود: ۲۵۰ نفر از مدیران در این جمعیت ساماندهی شدند.
وی پشتیبانی از مراکز درمانی در دوران همه گیری کرونا با همکاری مجمع خیران سلامت و پیگیری و اخذ موافقت بیمارستان تخصصی سرطان را از جمله اقدامات این جمعیت بیان کرد و گفت: ساخت بیمارستان تخصصی به رغم داشتن کمیسیون ماده ۶۹ استان و عدم واگذاری زمین تاکنون متوقف مانده است.
وی پپگیری و اخذ اعتبارات استانی در حوزه آب برای رفع چالش آبی و لزوم تشکیل کمیته رفع تنش آبی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: چالوس شهری با تنش آبی تصویب و به کشور اعلام شده است.
حمزه‌ای گفت: پیگیری تعریض مسیر دسترسی به اورژانس بیمارستان طالقانی با انتقال پست برق از دیگر اقدامات است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *