0

برگزاری رویداد «جام صفوی» خلاهای ورزش اردبیل را پر می‌کند

برگزاری رویداد «جام صفوی» خلاهای ورزش اردبیل را پر می‌کند
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در جلسه شورای‌عالی ورزش استان اردبیل اظهار کرد: در بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها، یکی از نسخه‌های نجات‌بخش این آسیب‌ها ورزش است و برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه و جوانان می‌شود.
وی با بیان اینکه استان اردبیل یکی از استان‌های قهرمان‌پرور و پهلوان‌پرور است، افزود: جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است که برگزاری باشکوه و در حد نام این جام می‌تواند دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و گردشگری ورزشی داشته باشد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مسابقات جام صفوی با مشارکت مردم برگزار می‌شود، ادامه داد: استان اردبیل داری ظرفیت‌های مختلفی به‌خصوص در حوزه ورزش است که حقشان ادا نشده و برگزاری چنین رویدادهای موجب شکوفایی استعدادهای ورزشی این استان خواهد شد.
قاسمیان بیان کرد: باید برگزارکنندگان مسابقات جام صفوی را متناسب باهویت استان اجرا کنند، چراکه این جام می‌تواند خلاهایی که در ورزش استان وجود دارد را پر کند.
وی خاطرنشان کرد: برای نشاط و سلامت جامعه باید از ورزش کمک بگیریم و ورزش بهترین نسخه برطرف کردن مشکلات اجتماعی در جامعه و در بین خانواده‌ها است و نقش بسزایی در از بین بردن آسیب‌های اجتماعی دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *