0

۹۸۴ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه در مرکزی

۹۸۴ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه در مرکزی
بازدید 31

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی گفت: پایگاه‌های دریافت زکات فطره کمیته امداد در محل مصلی‌ها و مساجد برگزاری نماز عید فطر سراسر استان مستقر است و روزه داران می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها، زکات خود را پرداخت کنند.
وی افزود: یکی از طرح‌هایی که امسال برای نخستین بار در حال اجرا است طرح نانی نو و ایجاد پایگاه جمع آوری زکات فطریه در نانوایی‌ها هست که در این طرح با هماهنگی صنف نانوایی استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و انتخاب گزینه پرداخت مبالغ مورد نظر خود را از این طریق پرداخت کنند و مستقیم به حساب کمیته امداد همان شهرستان واریز می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه ۹۸۴ پایگاه کمیته امداد آماده دریافت زکات فطریه هستند، گفت: امسال تمامی صندوق‌های با آرم دبیرخانه شورای زکات استان آماده و در پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه مستقر می‌شود.
صالحی بیان کرد: مردم استان مرکزی همچنین می‌توانند از طریق شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۱۱؛ ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۹۳ و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۰۱ زکات خود را پرداخت کنند.
وی تاکید کرد: به طور حتم تمامی زکات فطریه جمع آوری شده در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *