0

انقلاب اسلامی اصلی‌ترین پشتیبان و مدافع فلسطین است

انقلاب اسلامی اصلی‌ترین پشتیبان و مدافع فلسطین است
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا لقمان نذیری شامگاه دوشنبه در مراسم «مانگی رمضان، مانگی فلسطین» که به همت مؤسسه اوج و در «خانه کرد» سنندج به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد، اظهار کرد: همدردی، اخوت و مهربانی با مسلمانان بی‌گناه و مظلوم فلسطین از اهداف برگزاری این مراسم است.
وی افزود: مردم فلسطین توسط رژیم کوک‌کش صهیونیست آواره شده‌اند اما همچنان در برابر ظالم ایستاده‌اند و کوتاه نمی‌آیند.
این عالم اهل سنت با بیان اینکه برای همه عالمیان روشن است که ظلم اسرائیل به فلسطین بی‌سابقه بوده، اعلام کرد: هدف اسرائیل و استکبار جهانی نابودی مسلمانان است و سنی و شیعه برای آنها تفاوتی ندارد و برای رسیدن به این امر تمام ظرفیت‌های خود را بکار برده‌اند.
ماموستا نذیری یادآور شد: بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم بی‌گناه فلسطین که ۱۵ هزار نفر آنها را کودکان تشکیل می‌دهند به شهادت رسیده و ۲۵۰ هزار نفر زخمی شده‌اند که مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم باید برخیزند.
وی خاطرنشان کرد: هجمه رژیم صهیونیستی به مدارس، بیمارستان و مناطق مسکونی اوج جنایات آنان است که در ساعتی که کودکان در مدرسه هستند مدارس را مورد هجمه و بمباران‌های شدید قرار می‌دهند و کودکان بی‌گناه به شهادت می‌رسند.
وی اضافه کرد: امام راحل ما انقلابی را پایه‌گذاری کردند که پویا و بر اصل اسلام و بر پایه مشارکت و نقش‌آفرینی مردم حاکم بود و از آغاز شکل‌گیری تاکنون مهمترین و اصلی‌ترین پشتیبان و مدافع فلسطین بوده است.
ماموستا نذیری اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند که پیام امت اسلامی در ایران پشتیبانی از مردم بی‌گناه فلسطین تا آخرین قطره خون است و نیاز است که امروز قضیه فلسطین به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.
وی اعلام کرد: سکوت در برابر ظلم و ستم فلسطین به مردم بی‌گناه و مظلوم غزه جایز نیست و موجب می‌شود دشمن بیش از پیش درنده‌تر شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *