0

فراخوان حضور در دوره معرفتی تشکیلاتی «بانوی مجاهد» آغاز شد

فراخوان حضور در دوره معرفتی تشکیلاتی «بانوی مجاهد» آغاز شد
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، دوره معرفتی تشکیلاتی بانوی مجاهد با عنوان «بانوی مجاهد، پیشران جهاد تبیین» در دو بخش معرفت و میدان از سری رویدادهای الگوی سوم زن، اردیبهشت ۱۴۰۳ در شیراز برگزار می‌شود.
مهلت ثبت نام اولیه جهت حضور در این دوره یکشنبه نوزدهم فروردین تا جمعه سی و یکم فروردین ماه امسال بوده و مصاحبه نیز یکم تا پنجم اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد.
زمان برگزاری این دوره حضوری سه‌شنبه بیست و پنجم الی جمعه بیست هشتم اردیبهشت ماه و زمان برپایی دوره مجازی نیز پنجشنبه ششم الی جمعه بیستم خواهد بود و علاقه‌مندان به حضور در این رویداد کافی است جهت ثبت‌نام به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b6Iygx3Z مراجعه کنند.
در بخشی از فراخوان و پوستر این برنامه آمده است: «زن نه شرقی، نه غربی» است. زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان، گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود، و در عین حال، در متن و مرکز بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *