0

گلریزان ۱۵۰ میلیاردی نائینی‌ها برای آزادسازی ۹ زندانی

گلریزان ۱۵۰ میلیاردی نائینی‌ها برای آزادسازی ۹ زندانی
بازدید 37

احمد قاسمی در گفت و گو باخبرنگار مهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان مزین به امیرالمؤمنین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) به عنوان اسوه‌های سخاوت و کرامت است و به همین مناسبت هرساله در شهرستان نائین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و زندانیان مالی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: به همت قدم‌های سبز خیران شهرستان نائین سال گذشته ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و زندانیان مالی آزاد و امسال نیز ۹ نفر زندانی نیازمند با بدهی ۱۵ میلیارد تومانی شناسایی شده است.
رئیس دادگستری شهرستان نائین افزود: به برکت کمک‌های خیران و مردم که در جشن گلریزان جمع آوری شده است و همچنین کمک مالی بزرگ‌تری که ستاد دیه استان اصفهان به تناسب جمع‌آوری کمک‌های جشن گلریزان به زندان نائین انجام می‌دهد، این ۹ نفر زندانی که شرایط آزادی را دارند به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.
وی در پایان اشاره کرد: زندان شهرستان نائین به عنوان زندان شرق استان اصفهان از ۷ حوزه قضائی، زندانی پذیرش می‌کند و کمک‌های خیران گرانقدر یاری بسیار خوبی برای آزادی زندانیان نیازمند و مشمول شرایط آزادی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *