0

تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان

تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان
بازدید 27

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق نقشه‌های پیش‌یابی تأثیر سامانه بارشی همراه با ضرایب بالای ناپایداری تا اواخر روز پنجشنبه در خوزستان ادامه دارد که سبب رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای تا اواخر روز چهارشنبه (در اغلب مناطق استان) و از روز پنجشنبه در (مناطق شمال، شمال شرق و ارتفاعات) و ریزش تگرگ (در مناطق مستعد) خواهد شد.
وی اضافه کرد: تا چهارشنبه با توجه به وزش بادها احتمال وقوع گرد و خاک‌های محلی و موقتی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی خوزستان وجود دارد.
سبزه زاری با اعلام اینکه در این ایام شمال خلیج فارس مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق است، عنوان کرد: از فردا تا پایان هفته شاهد کاهش دما در خوزستان خواهیم بود.
وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۶.۵ و دهدز با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند. همچنین در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۵.۶ و حداقل به ۲۳.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *