0

بومی گزینی یک آفت بزرگ برای دانشگاه است

بومی گزینی یک آفت بزرگ برای دانشگاه است
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، علی شکری ظهر سه شنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: بومی گزینی یکی از آفت‌های بزرگ برای دانشجویان، از جمله دانشجویان کردستان و خاصتاً دانشگاه علوم پزشکی کردستان است.
وی افزود: دانشگاه زمانی به معنای واقعی کلمه دانشگاه است که بومی گزینی در آن حذف شود و پذیرش دانشجو و استاد در آن بر اساس شایستگی باشد.
مدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر امور دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پرورشی و پژوهشی استان کردستان با انتقاد از برخی رفتارهای ناهنجار در دانشگاه‌ها، عنوان کرد: متأسفانه استعمال دخانیات در حال تبدیل به یک اپیدمی در میان دانشجویان و دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی کردستان است.
شکری، مهاجرت پزشکان به خارج از کشور را یک چالش جدی برای کشور دانست و گفت: با این رویه شاید در سال‌های آتی مجبور شویم که دوباره از هند و بنگلادش پزشک وارد کنیم.
وی اذعان کرد: در بخش تزریقات برخی مراکز درمانی استان کردستان مسئله تفکیک جنسیتی رعایت نمی‌شود و نباید از این موضوع غافل شد.
در پایان احکام اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان تقدیم آنان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *