0

۲ کارمند شهرداری در بندر امام بازداشت شدند

۲ کارمند شهرداری در بندر امام بازداشت شدند
بازدید 30

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جعفری اصل با اعلام اینکه در ادامه تحقیقات پرونده تخلفات کارکنان شهرداری بندر امام، ۲ نفر دیگر از کارمندان این شهرداری با دستور قضائی بازداشت شدند، بیان کرد: این اقدام در راستای مبارزه قاطع دادگستری استان با مفاسد اقتصادی است.
وی در ادامه اتهام‌های متهمان بازداشت شده را تخلفات مالی عنوان کرد و افزود: جمع بازداشت شدگان تاکنون به ۶ نفر رسیده‌اند، همچنین بازداشت‌شدگان متهم به ارتکاب تخلفات و فساد گسترده مالی هستند و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات برای کشف ابعاد این پرونده و شناسایی عوامل دخیل در موضوع، تحت نظر شعبه معاون دادستان در حال انجام است.
دادستان بندر امام تصریح کرد: این دادستانی بدون اغماض و چشم‌پوشی با فساد و مفسدان چه مردم عادی باشد و چه کارگزار حکومتی برخورد می‌کند، البته به فساد فردی که کارگزار نظام است، قاطعانه‌تر و بدون مماشات رسیدگی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *