0

ورامین آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

ورامین آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
بازدید 38

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم در این حوزه انتخابیه بایستی از بین دو نامزد یک نفر را برای حضور در مجلس انتخاب کنند.
وی گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک اندیشیده شده است و این دور از انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.
درویشی از استفاده از همه عوامل نظارت و اجرایی انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک در دور دوم خبر داد و گفت: تنها تفاوت این است، که طبق قانون ۳۰ درصد از شعب اخذ رأی کاهش پیدا کرده است، اما با این ملاحظه که حتماً در همه محلات صندوق رأی و شعبه اخذ رأی در دسترس مردم قرار داشته باشد.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ورامین، پیشوا و قرچک در ۱۱ اسفند در کمال سلامت برگزار شد، اما منتخب نفر اول در این حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی راه نیافت و نفر دوم و سوم حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به دور دوم راه یافتند.
در این دور از انتخابات مردم باید از بین علی خزایی و حسین نوش آبادی یک نفر را برای حضور در مجلس انتخاب کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *