0

۲۸ فقره سرقت در «جم» کشف شد/ دستگیری ۱۲ سارق

۲۸ فقره سرقت در «جم» کشف شد/ دستگیری ۱۲ سارق
بازدید 32

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یونس دهقانی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس شهرستان جم با بهره گیری تمامی امکانات و تمرکز بر نقاط جرم خیز اقدامات لازم را برای مقابله با سرقت در دستور کار خود قرار داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی مأموران تعداد ۱۲ نفر سارق شناسایی که پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیات‌های پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.
سرهنگ دهقان با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های فنی به ۲۸ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت در معابر، سرقت موتورسیکلت، و سرقت باغات اعتراف کردند، گفت: در این راستا مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف که مالکان مسترد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جم عنوان کرد: سارقان از مکان‌های سرقت می‌کنند که کمترین وسیله بازدارنده در آنجا باشد.
وی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت رعایت نکات ایمنی و به کارگیری سیستم‌های ضد سرقت مثل ردیاب، دزدگیر و دیگر تجهیزات امنیتی به شما کمک خواهد کرد تا احتمال سرقت را پایین بیاورید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *