0

برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی هنری ویژه دانش آموزان در گیلان

برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی هنری ویژه دانش آموزان در گیلان
بازدید 34

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن صمدی اظهار کرد: نخستین جشنواره استعدادیابی هنری ویژه دانش آموزان گیلانی با هدف شناسایی، شکوفایی و توانمندسازی کودکان و نوجوانان گیلانی برگزار می‌شود.
وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش گیلان در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: استعدادیابی در بخش‌های پوستر، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور، انیمیشن، فیلم‌سازی، بازیگری، گویندگی و اجرا، موسیقی و سرود، شعر، داستان، استند آپ کمدی انجام می‌شود.
صمدی اضافه کرد: دانش‌آموزان تا پایان خردادماه ۱۴۰۳ با مراجعه به تارنمای حوزه هنری گیلان به نشانی artguilan.ir یا ارسال پیام به شماره ۰۹۹۱۲۰۵۴۹۱۲ در پیام‌رسان ایتا، می‌توانند ضمن تکمیل مشخصات فردی و سوابق هنری در جشنواره شرکت کنند.
وی گفت: پس از طی مراحل اولیه ثبت‌نام در جشنواره استعدادیابی، آموزش‌ها در راستای ارتقا و رشد افراد منتخب، زیر نظر اساتید ملی و استانی انجام و پس از طی دوره مقدماتی، فرآیند بورسیه هنری و سپس دوره تخصصی و بلندمدت آغاز می‌شود و تا معرفی به استودیوهای تولید ادامه خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *