0

سازمان چای آماده انعقاد قرارداد خرید برگ سبزچای است

سازمان چای آماده انعقاد قرارداد خرید برگ سبزچای است
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب جهانساز با اشاره به اینکه از روز شنبه ۲۵ فروردین متن قرارداد با کارخانه‌های چایسازی در سامانه سازمان چای بارگذاری می‌شود، اظهار کرد: صاحبان کارخانه‌های چایسازی می‌توانند برای انعقاد قرارداد به سازمان چای مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه خوش حساب بودن کارخانه‌های چایسازی در پرداخت مطالبات سال گذشته چایکاران، یکی از ملاک‌های انعقاد قرارداد است، گفت: بیش از ۹۶ درصد از مطالبات سال گذشته چایکاران معادل هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده و بخش زیادی مطالبات باقیمانده هم تا زمان انعقاد قرارداد وصول خواهد شد و به چایکاران پرداخت می‌شود.
جهانساز اضافه کرد: بر اساس مصوبه‌ی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی کشور، بهای خرید برگ سبز چای درجه یک از باغداران، ۱۸ هزار تومان و درجه دو ۱۵ هزار تومان برای امسال مصوب شد که در مقایسه با سال گذشته به صورت میانگین ۳۰ درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان چای افزود: قدر سهم کارخانجات چایسازی برای خرید برگ سبز چای ۷۵ درصد و قدر سهم دولت ۲۵ درصد اعلام شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *