0

پیکر شهید «مجتبی نعمت‌پور» فردا جمعه تشییع و به خاک سپرده می‌شود

پیکر شهید «مجتبی نعمت‌پور» فردا جمعه تشییع و به خاک سپرده می‌شود
بازدید 43

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یحیی الهی در سخنانی، اظهار داشت: پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سروان «مجتبی نعمت‌پور»، فردا جمعه مورخه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰ از محل مسجد امام سجاد (ع) تا محل چهارراه کاشانی تشییع و سپس در مزارستان روستای «سیاه‌پوش» این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.
وی افزود: این شهید والامقام در عملیات دستگیری اشرار مسلح در شهرستان خرمشهر مجروح و به علت شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فرمانده انتظامی لرستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام از عموم مردم شریف، مؤمن، ولایی و شهیدپرور شهرستان سلسله دعوت کرد فردا با حضور پرشور و همیشگی خود در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید شرکت کنند.
بنابراین گزارش، شهید «نعمت‌پور» از کارکنان انتظامی خرمشهر، در عملیات تعقیب و گریز یکی از اشرار مسلح در آبادان، بر اثر اصابت گلوله مجروح که ساعتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *