0

تلاش‌های دولت در سفره مردم دیده شود/ ناراحتی مردم از بی عدالتی‌ها

تلاش‌های دولت در سفره مردم دیده شود/ ناراحتی مردم از بی عدالتی‌ها
بازدید 53

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی جیرانی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه به میزبانی مصلی امام این شهر ضمن بیان اینکه تلاش دولت سیزدهم پیرامون حوزه اقتصاد قابل تقدیر است، ابراز داشت: انتظار عموم بر اینکه این تلاش‌ها در سفره‌های مردمی نیز دیده شود.
وی ضمن بیان اینکه مردم تلاش‌ها را می‌بینند و قدردان زحمات مسئولان زحمت‌کش هستند، افزود: آنچه مردم را مورد رنجش قرار می‌دهد سختی‌ها نیستند.
خطیب موقت جمعه دامغان ضمن بیان اینکه مردم از تبعیض و بی عدالتی در جامعه رنج می‌برند، ابراز داشت: می‌بایست این موضوعات رفع رجوع و مردم را امیدوار و دلگرم کرد.
جیرانی ضمن بیان اینکه در موضوع اقتصاد باید معیشت و مشکلات مردم نیز رصد و برای آن‌ها چاره‌جویی شود، تصریح کرد: برای مردمی که در همه عرصه‌ها پشتیبان نظام بودند باید بهترین خدمات ارائه شود.
وی افزود: از مسئولان استان و شهرستان دامغان نیز انتظار می‌رود مطالبات مردمی را شنیده و با عملکرد خوب خود پاسخ مناسب با این درخواست‌ها دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *