0

تعیین وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج در گلستان

تعیین وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج در گلستان
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به موسم حج تمتع، معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین در ۱۰ شهرستان و در قالب ۳۹ کاروان با حضور ۹ نفر پزشک آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه در یک‌ماه گذشته معاینات چهار هزار و ۸۸۰ نفر زائر اعزامی انجام شد، افزود: با ثبت لیست اسامی در سامانه پزشکی حج و زیارت، تاکنون ۸۵ درصد زائران جهت اعزام تعیین تکلیف شده‌اند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: زائرانی که مشکل حادی نداشته باشند و سلامت آنها جهت تشرف به حج احراز شود در سامانه پزشکی حج و زیارت تأیید می‌شود و برای ادامه مراحل ثبت نام به کاروان‌ها معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: زائرانی که نیاز به مصرف دارو دارند، اقدام به تأمین داروهای مورد نیاز سفر کنند و از زمان معاینات تا پایان سفر مراقبت‌های لازم را تحت نظر پزشک معاین و پزشک کاروان داشته باشند.
غریب آبادی در خصوص واکسیناسیون حجاج، اظهار کرد: مقدمات آن در حال انجام است و به محض ارسال واکسن به استان و دریافت دُزهای مورد نیاز آغاز خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *