0

پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱

پاسخگویی به بیش ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱
بازدید 30

لاله اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به ۸۷ هزار ۳۲۴ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته پاسخ داده شد.
وی افزود: از مجموع ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس برقرار شده با تلفن گویای ۱۴۱ استانی در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۸۷ هزار و ۳۲۴ تماس توسط کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری پاسخ داده شده است، این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۱/۸ درصدی داشته است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده‌ای توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: مشکلات راه‌ها با بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل و نقل باری، مسافری، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است.
اشرفی عنوان کرد: یک هزار و ۸ شکایت ثبت شده مربوط به حوزه حمل و نقل بار و مسافر بوده است، که تمامی این تعداد در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.
وی در خصوص موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا ادامه داد: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حمل و نقل کالا بوده و تأخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نقص فنی خودرو، فروش بلیت و کمبود اتوبوس در حوزه حمل و نقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *