0

جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی

جذب سه هزار و ۳۰۰ حامی طی ماه رمضان در خراسان جنوبی
بازدید 56

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم لطفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد حمایت ۵ هزار و ۳۰۰ فرزند معنوی را برعهده گرفتند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر ۵۵ پایگاه حامی‌یابی در سطح استان ایجاد شد و ۱۰ نفر از همکاران جهت حامی‌یابی به تهران و مشهد رفتند.
لطفی با اشاره به وجود ۱۰ هزار و ۴۴۲ فرزند ایتام و محسنین استان اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۳ فرزند یتیم و ۷ هزار و ۹۵۰ فرزند محسنین هستند که ۴۰ هزار و ۵۶۰ نفر حامی حمایت آن‌ها را بر عهده دارند.
وی با اشاره به راه‌های اتصال به مهربانی برای شرکت در طرح اکرام ایتام افزود: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال ۰۵۶ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و شماره تماس ۰۹۱۵۹۶۲۷۱۳۵ و ۰۹۱۵۳۶۳۵۵۹۱ در این طرح شرکت کنند.
به گفته وی افزون بر این مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های حامی‌یابی در سطح استان از دیگر روش‌ها برای شرکت در طرح اکرام ایتام است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *