0

فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد

فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
بازدید 38

‌حجت الاسلام سعد الله جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نسبت به سال‌های گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.
وی به اجرای طرح قرآنی به‌صورت هفتگی در خانه‌ها اشاره کرد و افزود: طرح جلسات قرآنی خانگی از طرح‌های بسیار خوب در بحث نشر و ترویج و فراگیری قرآن کریم ویژه خانواده است که در شهرستان بیجار اجرا می‌شود.
حجت الاسلام جمادیان اعلام کرد: این فعالیت‌ها می‌تواند در رشد و تقویت باورهای دینی و سبک زندگی قرآنی جوانان اثر گذار باشد.
وی به برنامه‌های این اداره در راستای افزایش فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مساجد و مدارس، مسابقات فصلی و کلاس‌های آموزشی در دستور کار است.
حجت‌الاسلام جمادیان با تأکید بر سرلوحه قرار دادن مفاهیم قرآن کریم در زندگی روزمره عنوان کرد: درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن، هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به‌دنبال دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: به‌منظور گسترش برنامه‌های قرآنی در سطح روستاها نیز از مربیان قرآنی بهره گرفته شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *