0

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
بازدید 30

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه در آئینی که بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور ریاست محترم جمهوری برگزار شد ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ایلام واگذار شد.
در این آیین که در ایلام با حضور معاون استاندار، مدیرکل کمیته امداد و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد، مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از خدمات مسکن کمیته امداد استان گفت: از سال گذشته تا کنون ۳۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در دست ساخت بوده که امروز ۲۷۶ واحد آنها واگذار و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به زودی واگذار می‌شوند.
ناصر مرادی پویانی افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی، شرکت گاز و بنیاد مسکن ساخته شده‌اند.
وی ادامه داد؛ سال گذشته در مجموع تعداد ۱۹۸۰ خدمت مسکن شامل: ساخت، خرید، بهسازی، ساخت فضای جانبی و لوله کشی گاز برای مددجویان استان انجام گرفته که در این زمینه بیش از ۴۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: ساخت و تأمین مسکن بعنوان گران‌ترین خدمت کمیته امداد برای مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان بوده و استان ایلام هم اکنون یکی از استان‌های پیشتاز کشور در زمینه ارائه خدمات عمرانی و مسکن به مددجویان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *