0

تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»

تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهید پرور دیواندره ظهر دوشنبه در تجمعی در مسجد جامع شهر دیواندره حمایت قاطع خود را از رهبری معظم انقلاب و نیروهای مسلح در راستای عملیات غرورآفرین سپاه مقتدر که نماد یک «وعده صادق» بود با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» ابراز کردند.
پشتیبان نظام و رهبری هستیم
حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان در این تجمع بیان کرد: عملیات وعده صادق لذت بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است و به این اقتدار که ثمره هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از خود گذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم.
وی افزود: حتی کشورهایی که مقداری گرایش به حق دارند از این اقدام جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین تحریم‌ها انجام شده، خرسند هستند.
سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دیواندره نیز بیان داشت؛ نفس‌های دشمن به شمارش افتاده است و امید است اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو شود و آرامش در سرزمین اشغالی فلسطین بازگردد.
وی تاکید کرد: در برابر ظلم ایستاده‌ایم و تا نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل که به همین زودی محقق خواهد شد در صحنه حضور داریم و این وعده قرآن است که حق پیروز است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *