0

لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه

لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه دوشنبه در نشست شوراهای شهرستان بیجار به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه شاهد بودیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی داد و موجب شکست این رژیم اشغالگر شد و به طور یقین هرگونه شیطنتی از سوی دشمن سیلی محکم‌تری را به دنبال خواهد.
وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی نقشه زیادی بالاخص در سال ۱۴۰۱ برای ایران اسلامی کشیده بودند اما در سال گذشته تمام نیرنگ دشمنان به خودشان بازگشت و شکست خوردند.
فرماندار بیجار بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: برای حل شدن مشکل معیشت مردم لازم است تلاش کنیم و امیدواریم در سال جاری با برنامه‌ریزی اقدامات بهتری را انجام دهیم.
وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های ما در سال جدید شهرداری‌ها هستند و قصد داریم شهرداری‌ها فعال‌تر و پویا تر شوند.
محبیان بر لزوم توسعه فضای شهری بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: تمامی شهرداری‌ها و بالاخص شهرداری بیجار باید پویا تر شود تا شاهد توسعه بیشتر شهرستان باشیم.
وی گفت: در راستای برنامه‌های پیش رو و بالاخص روز کارگر باید برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد و برنامه‌ها محتوای با نشاطی داشته باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *