0

طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید

طرح نظارتی بازار نورزو و رمضان در خراسان شمالی به پایان رسید
بازدید 26

کامران ملکی صادقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: طرح نظارتی نوروز و رمضان ۱۴۰۳ با تشکیل بیش از ۴۹۰ فقره پرونده به کار خود پایان داد.
وی در ادامه افزود: در مدت اجرای طرح نظارتی که از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه داشت، پرونده‌های متعددی تشکیل که طی این تاریخ تعداد ۲۹۶ اکیپ گشت مشترک اعزام و تعداد ۲۲۶۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، توزیعی تولیدی و … انجام شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در راستای تشدید بازرسی‌ها و برخورد با متخلفین در این ایام خصوصاً در حوزه کالاهای اساسی تعداد ۱۴ واحد پلمپ شد.
ملکی صادقی بیان کرد: در طول طرح تعداد پرونده‌های وارده ۴۹۵ فقره بوده که ۴۶۸ فقره پرونده رسیدگی و منجر به صدور محکومیت بیش از ۱۰ میلیارد ریال شده است.
وی صریح کرد: هم استانی‌های می‌توانند در مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir اعلام تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *