0

اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است

اجرای طرح هادی روستایی در بهشهر نیازمند توجه است
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی شامگاه سه شنبه در جلسه پیگیری‌ها برای توسعه شهرستان، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی در حوزه اجرای طرح هادی و رانشی و زیرسازی در روستاهای شهرستان انجام شد.
فرماندار بهشهر یادآور شد: با توجه به خدمات ارائه شده برخی مشکلات در طرح هاری و بازنگری و اجرای پروژه‌ها وجود دارد که نیازمند بازنگری و اجرای طرح هادی و تزریق اعتبارات عمرانی در روستاهای بهشهر است.
میرزایی افزود: ضرورت اجرای برخی پروژه‌های دارای ماهیت حوادثی نظیر دیواره سنگی التپه، حاشیه رودخانه شهید آباد، دیواره سنگی و کانال دفع آب گرجی محله، هدایت آب‌های سطحی روستای یکه توت و زاغمرز دفع آب‌های سطحی لوجنده دیوار سنگی ولو هدایت آب‌های سطحی و کانال شیخ محله، رانش کیاسر کانال و پل شیخ محله، رانش کیاسر، کانال و پل پارچ مطالعه و تثبیت رانش پرکلا، دیواره سنگی و کانال که با تثبیت رانش که با تثبیت رانش و غیره نیاز شهرستان است.
وی گفت: تفویض اختیار به شهرستان‌ها و تشکیل کمیته‌های فنی بازنگری طرح هادی و مغایرت‌های اراضی در شهرستان به دلیل کثرت پرونده‌های باید مورد توجه جدی باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *