0

تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب

تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه جنوب استان، در خصوص آخرین وضعیت سیلاب و نشستی که با وزیر کشور برگزار شد، افزود: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تأمین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده و با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تأمین شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر وظایف، مسؤولیت‌ها و حیطه کاری مسؤولان در حوزه سیل مشخص شده و براین اساس، در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌شود. استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق سیل زده، مسؤولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص هستند.
کرمی با بیان این مطلب که در زمینه بازگشایی راه‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده، اضافه کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب بهداشتی در مناطق سیل زده، گفت: هماهنگی لازم با کارخانه آب شیرین کن (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تأمین آب شرب مردم انجام شده و همه در تلاش برای حل مشکلات مردم ساکن در مناطق سیل زده هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *