0

مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است

مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، رضا احمدی عصر شنبه در آئین آغاز ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت در گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافع سلامت را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت، اقتدار و دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طی هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی برای یادآوری و ضرورت توجه به حفظ و تأمین سلامت جامعه است.
وی در تبیین شعار امسال هفته سلامت: «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» گفت: همه افراد و سازمان‌ها در قبال حفظ، تأمین و ارتقای سلامت جامعه مسؤولیت اجتماعی دارند.
احمدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مقدم داشتن بهداشت و پیشگیری بر درمان‌های پرهزینه اظهار کرد: رعایت مسائل و نکات بهداشتی و توجه به آنها از بروز بیماری‌ها و تحمیل هزینه‌های بالای درمان به فرد بیمار، خانواده او و جامعه جلوگیری می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار شبکه بهداشت در نظام سلامت کشور یادآور شد: علاوه بر شعار امسال هفته سلامت برنامه‌های جوانی جمعیت هم در راستای حفظ سلامت و نشاط خانواده‌ها به عنوان یک اولویت در وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال اجرا است.
وی از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت ارزشمند یاد کرد و با ابراز خوشحالی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» از همت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفاظت از امنیت کشور قدردانی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *