0

دانش‌آموزان مشگین‌شهری با اهدای لباس به یاری کودکان کار شتافتند

دانش‌آموزان مشگین‌شهری با اهدای لباس به یاری کودکان کار شتافتند
بازدید 25

حسین خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با یکم اردیبهشت ماه روز تولد شهید ابراهیم هادی که تحت عنوان روز شهدای ورزشکار نامگذاری شده است دانش آموزان مهربان و سخاوتمند طرح شهید طوقانی زورخانه جهان پهلوان تختی مشکین شهر با اهدای لباس به یاری کودکان کار شتافتند.
رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای اردبیل گفت: دانش آموزان در قالب طرح «شهید طوقانی» با تاسی از مولای خود حضرت علی (ع) و با قلب‌های آکنده از سخاوت با اهدای لباس‌های خود به کودکان کار روحیه فتوت و جوانمردی را از نزدیک تمرین کردند و لباس‌های اهدایی را به مددکاران اجتماعی شهرستان مشکین شهر تحویل دادند.
خلیل زاده بیان کرد: در تداوم کمک به نیازمندان دانش آموزان این بار با اهدای لباس کار به کودکان با الگوگیری از مولایشان حضرت علی (ع) وارد میدان شدند که تاکید داریم این جوانان و نوجوانان علاوه بر یادگیری رشته‌های مختلف ورزشی مردانگی، کمک به فقرا و تنگدستان را همیشه سرلوحه کار خود دهند.
وی بیان کرد: کمک به نیازمندان اجر بزرگی پیش خداوند دارد و شادی و رضایت فقرا رضایت پروردگار را به دنبال دارد در پایان گفت در این طرح علاوه بر یادگیری ورزش زورخانه ای، مرشدی به دانش آموزان درس فتوت و جوانمردی نیز داده می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *