0

کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب

کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح با گشت زنی‌های هدفمند و با اقدامات پلیسی ۵۰ سارق دستگیر شدند که به ۷۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و چهار متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب و پنج نفر از اراذل و اوباش، گفت: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *