0

برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس

برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
بازدید 36

روح‌الله مقدم در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج، تور ماه عسل زوج‌های جوان استان قم که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس انجام می‌شود.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: زوج‌های شرکت کننده در جشن‌های وصال، زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.
وی افزود: زوج‌های جوان تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *