0

«وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب

«وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب
بازدید 28

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند «عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است.»
وی افزود: امروز پس از گذشت ۴ دهه از تأسیس نیروی ارزشی و پرافتخار سپاه، برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است و پرقدرت‌تر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی تلاش می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از گذشته است و اقدام اخیر سبز پوشان غیور این نهاد مقدس در عملیات غرور آفرین و پر افتخار اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» آنچنان درخشیده که حیرت جهانی را بدنبال داشته و تمام معادلات جهانی را در هم آمیخته است.
امروز معادلات جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: سیلی «وعده صادق» توسط عملیات دلاورمردان سپاه به صهیونیست در واقع نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده که چشم جهانیان را خیره، خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی حرام و دل میلیون‌ها ایرانی و ملت‌های آزاده جهان را شاد و به خوبی نشان داد که امروز معادلات منطقه و جهان را فرزندان امام خمینی (ره) رقم می‌زنند.
حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه و قدردان و ملت غیور ایران اسلامی، نیز در راهپیمایی‌های گوناگون در طول سال با فریادهای خود و شعارهای «من سپاهی ام» حمایت خود را از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با اتکال به خداوند متعال این نیروی مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت خویش سربلند و موفق باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *