0

اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان

اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
بازدید 29

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمد زاده ضمن تشریح اقدامات شهرداری تبریز در خصوص دومین دستور جلسه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از اجرای ۵ آیتم عمرانی خبر داد.
طرح موضوع نواقص موجود پس از بهره برداری از فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۶ از یک سو و پیگیری مدیریت شهری طی سال‌های اخیر موجب آغاز اقدامات عمرانی برای تکمیل این نواقص شد، در همین راستا از اجرای ۵ آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان خبر داد.
وی با تاکید بر ضرورت تکمیل نمای میدان آذربایجان به عنوان یکی از ورودی‌های شهر تبریز گفت: حجم نمای این میدان ۱۰ هزار مترمربع سیمانکاری نیاز دارد که در حال انجام است.
احمد زاده افزود: دیوارنگاره و المان‌های بصری میدان آذربایجان نیز در مرحله اتمام مطالعات است و مقرر شده اجرای آن تسریع شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ادامه داد: ۶۰ درصد هندریل این میدان نیز طی سال ۱۴۰۲ اجرا شده و ۴۰ درصد آن تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.
وی در ارتباط با چهارمین آیتم عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان اظهار کرد: درز گیری آسفالت میدان سال گذشته انجام شده است و امسال نیز آسفالت ریزی اساسی اجرا می‌شود.
به گفته احمد زاده اتصال محور مواصلاتی شهید بابایی به اتوبان پاسداران از طریق میدان آذربایجان توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز وارد فاز مطالعاتی شده و مطابق با مطالعات اولیه نیازمند احداث ۴ پل ترافیکی در این میدان هستیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *