0

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
بازدید 31

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.
وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.
طوسی گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *