0

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از تاریخ یکم تا ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ تردد دو میلیون و ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به‌وسیله ۶۸ دوربین ترددشمار به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک‌ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک‌ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.
شیروانی، تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر – خرم‌آباد و محور خرم‌آباد – سه‌راهی «چالان چولان» هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *