0

افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر بوشهر

افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر بوشهر
بازدید 48

به گزارش گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد یک ماهه بنادر استان اظهار کرد: میزان تخلیه و بارگیری کانتینری نیز در یک ماهه امسال با افزایش ۱۸.۵ درصدی به ۱۴ هزار و ۲۱۰ TEU افزایش یافت.
وی بیان کرد: در فروردین ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی نیز در بنادر استان بوشهر با افزایش یک درصدی به چهار میلیون و ۶۳۸ هزار و۵۱۸ تن رسید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ماه گذشته میزان ترانزیت در بنادر استان بوشهر نیز با افزایش ۳۶ برابری به ۱۳۴ هزار و ۲۷۷ تن رسیده که بیشترین ترانزیت انجام شده به ترتیب شامل مواد نفتی، ماشین آلات، لوازم یدکی، چوب و تخته و مصنوعات فلزی است.
شکیبی نسب اظهار کرد: در فروردین ماه امسال میزان واردات در بنادر استان بوشهر نیز با افزایش ۱۷۱ درصدی به ۱۱۲ هزار و ۹۹۱ تن رسید.
وی اظهار کرد: آمار جابجایی مسافر در بنادر بوشهر، گناوه و خارگ نیز در مجموع افزایش ۲۰ درصدی داشته که در این بین بندر گناوه با افزایش ۵۸ درصدی و جابجایی هفت هزار و ۷۱۹ مسافر شاهد بیشترین افزایش بوده است.
شکیبی نسب یادآور شد: در ماه گذشته آمار تردد شناورهای بالا یک هزار تن در بنادر استان نیز با افزایش ۱۲ درصدی به ۱۹۲ فروند شناور رسید.
وی افزود: در ماه گذشته ۴۷۶ فروند شناور در بنادر استان تردد داشته که بیشترین ترددها به ترتیب مربوط به شناورهای بارج، لنج و سایر، تانکر، مسافری، جنرال کارگو و کانتینری بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *