0

آثار شهید مطهری بدون استثنا مورد تأیید امامین انقلاب است

آثار شهید مطهری بدون استثنا مورد تأیید امامین انقلاب است
بازدید 32

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه مراسم بزرگداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علامه‌ی شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: ایام مربوط به این شهید والامقام که به حق استادی بزرگ و معلمی سازنده در جامعه بودند فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام اساتید و معلمین است.
وی جهاد تبیین را مأموریت مهم رهبر انقلاب اسلامی برای صاحبان سخن، قلم، افراد تأثیرگذار و صاحبان تریبون دانست و گفت: در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی باید هوشمندانه عمل کرد چنانچه الگوی تمام عیار و مصداق برجسته‌ی جهاد در حوزه تبیین و روشنگری علامه شهید مطهری است.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: آثار، کتب، بیانات و نقطه نظرات شهید مطهری بدون استثنا مورد تأیید امامین انقلاب بوده و هست و این مهم بیش از پیش بر جایگاه والای این اندیشمند می‌افزاید.
عبادی زاده، شهید مطهری را طبیبی حاذق برای درمان دردهای روحی و فکری جامعه دانست و گفت: او همانند یک طبیب دلسوز ابتدا مشکلات؛ نیازها و معضلات جامعه را احصا و آسیب شناسی می‌کرد سپس نسخه متناسب با آن تجویز می‌کرد.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنانش با طرح بایدها و نبایدهای جهاد تبیین اظهار داشت: همه این ملزومات در بیانات و آثار شهید مطهری به وضوح دیده می‌شود که شایسته است جهادگران تبیین؛ با مطالعه آثار این شهید عزیز با منطق و محتوای قوی با جنگ ترکیبی و شناختی مقابله کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده موضوع شناسی، مخاطب شناسی، استفاده از روش‌های نوین، گفتمان سازی، امیدآفرینی، شبهه زدایی و استفاده از منظومه فکری امامین انقلاب را ملزومات جهاد تبیین برشمردند و گفت: این موضوعات در کلام و آثار شهید مطهری موج می‌زند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان از مجاهدت‌ها؛ تلاش‌ها و اقدامات قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در زمینه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در استان و تأمین امنیت در منطقه تقدیر کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *