0

مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد

مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
بازدید 27

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق به کشف مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو شدند.
وی با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *