0

بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد

بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، داوود قربانی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته شوراهای اسلامی اظهار کرد: بیش از ۱۳۰ اتوبوس برقی و گازی برای شهر اراک تهیه شده و خرید تاکسی‌های برقی نیز از سوی شهرداری اراک، دستور کار ویژه قرار دارد.
وی تاکید کرد: ایجاد منطقه امن در پارک نورالشهدا برای مردم از مهمترین اهداف شورا در این منطقه است و قرار بر این نیست که این تفرجگاه به پاتوق تبدیل شود.
قربانی ادامه داد: به منظور افزایش مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی در شهر، احداث فرهنگسراها در سطح شهر نیز در دست اقدام و بررسی است.
وی تاکید کرد: اجرای ۲۲۰ کیلومتر فیبر نوری، ایجاد تقاطع میدان امام خمینی، میدان امام حسین، احداث بازارچه‌های میوه و تره بار با هدف قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر، ایجاد زمین چمن مصنوعی از دیگر اقدامات در این حوزه بوده است.
قربانی با بیان اینکه بودجه نویسی اراک بر اساس سند توسعه ۵ ساله در حال انجام است، گفت: امسال بودجه اراک ۶ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده در حالی که در آغاز فعالیت شورای ششم، این رقم یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود که این مهم افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *