0

۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت

۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین استانداری بوشهر و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: این تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به منظور تأمین منابع مالی طرح‌های اولویت دار راهداری استان و رفع نقاط حادثه خیز در استان بوشهر بین استانداری و سازمان راهداری کشور منعقد شده است.
وی بیان کرد: رفع نقاط پرحادثه، لکه گیری روکش راه‌های شریانی و کریدوری، لکه گیری و روکش راه‌های اصلی و فرعی و روستایی، بهسازی و نگهداری ابنیه فنی و پل‌های بزرگ، احداث و نگهداری واحدهای راهداری، ماشین آلات و تجهیزات و تأمین تجهیزات ایمنی راه‌های استان از جمله مهم‌ترین مواردی است که با این اعتبار، اجرا می‌شوند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه ۱۶ طرح و پروژه راهداری مشمول این تفاهم نامه هستند، خاطر نشان کرد: بهسازی محور نمازگاه- تنگ‌ارم، لکه گیری و روکش محور دیلم- بهبهان و تکمیل واریانت گردنه عامری، فاز اول بهسازی و تعریض محور شیف- گناوه به طول ۲۰ کیلومتر، احداث و بهسازی پل درودگاه و بهسازی و تعریض محور دلوار – محمد عامری از جمله این طرح‌ها هستند.
محمدی زاده تصریح کرد: رفع پنج نقطه پرتردد و حادثه خیز استان، احداث پل گشویی گناوه، لکه گیری و روکش راه‌های اصلی و تأمین قیر راه‌های فرعی و روستایی، بهسازی و تعریض محور بندرریگ- گناوه به طول ۱۲ کیلومتر، بهسازی محور جم- سیراف و بهسازی تعریض محور شُنبه- ناصری نیز از دیگر پروژه‌های این تفاهم نامه هستند.
وی ابراز داشت: ۴۰ درصد اعتبار لازم توسط استانداری بوشهر در دوره یک ساله (۱۴۰۳) و ۶۰ درصد اعتبار لازم نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دوره یک ساله (۱۴۰۳) تأمین و ابلاغ می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *