0

معلمان ۵۲ مدرسه در بوشهر تجلیل شدند

معلمان ۵۲ مدرسه در بوشهر تجلیل شدند
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، حسین معینی عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از معلمان دبستان دخترانه معینی شهر بوشهر گفت: پاسداران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در مدارس استان بوشهر از مقام شامخ معلمین قدردانی کردند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر افزود: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری روز معلم نام دارد. استادی که مثل همه معلمان این سرزمین برای تاباندن نور علم و دانش به فرزندان این ملت از جان مایه گذاشت.

معینی سهم معلمان را در ساختن آینده جامعه مهم و بی‌بدیل عنوان کرد و افزود: امروز تمامی اقشار جامعه قدردان زحمات دلسوزانه معلمان هستند.
وی گفت: روز معلم روز بزرگداشت عشق و ایثار است تجلیل از کسانی که علم را جرعه جرعه در جان‌ها جاری می‌کنند و خود لحظه لحظه می‌سوزند و با دانش خویش جامعه را می‌سازند و فردایی با شکوه را نوید می‌دهند.
معینی با اشاره به نقش معلمان در جامعه افزود: امروز در کنار نقش آفرینی و مجاهدت نیروهای مسلح در حفظ امنیت و آرامش جامعه، معلمین دلسوز نیز با تربیت نسلی پویا و با نشاط کمک می‌کنند که قله‌های پیشرفت توسط دانش آموزان امروز و آینده سازان فردا فتح شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *