0

سرقت در استان بوشهر ۳۴ درصد کاهش یافت

سرقت در استان بوشهر ۳۴ درصد کاهش یافت
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه جوشن سهرابی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه اول اردیبهشت ماه سال جاری با همراهی و کمک شهروندان و تلاش‌هایی که در استان صورت گرفت خوشبختانه وقوع جرایم سرقت در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته کاهش ۳۴ درصدی داشته و اقدامات پیشگیرانه استان اثربخش بوده است.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کردند در این بازه زمانی کشفیات جرایم سرقت استان افزایش ۶۵ درصدی داشته و معدل نسبت کشف به وقوع ۷۷ درصد با دعای خیر مردم در استان به دست آمده است.
سرهنگ سهرابی افزود: در فرآیند پیشگیری از وقوع جرایم سرقت در کنار نقش مهم شهروندان در خود مراقبتی و دقت در نگهداری اموال با رعایت نکات ایمنی و درمان مصرف کنندگان مواد مخدر حداقل تعداد ۲۷ دستگاه مسئولیت داشته است.
وی گفت: پلیس استان در تلاش است با همکاری و هم افزایی سایر دستگاه‌ها و همراهی شهروندان مأموریت مهم پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت را با جدیت تمام دنبال کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *