0

تجلیل از ۲ معلم نمونه قرآنی استان بوشهر انجام شد

تجلیل از  ۲ معلم نمونه قرآنی استان بوشهر انجام شد
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر چهارشنبه شب در این مراسم گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم بر خود فرض و واجب دانستیم از ۲ معلم نمونه قرآنی استان، جناب آقای استاد محبوبی و استاد دکتر نجفی که قریب ۱۰ سال است در مسجد حضرت قائم (عج) شهر بوشهر و استاد نجفی در منزل شخصی خود مشغول فعالیت قرآنی است و تدریس قرآن کریم می‌کنند تجلیل به عمل آوریم.
وی با اشاره به ویژگی و شاخصه این اساتید قرآنی گفت: استاد محبوبی به مدت ده سال در محل مسجد حضرت قائم (عج) و استاد نجفی نیز به مدت چند سال با برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی در محل منزل شخصی خود و استمرار این کلاس‌ها توسط هر دو بزرگوار بدون هیچ گونه چشمداشت و توقعی به عنوان یک حرکت قرآنی در مساجد شهر بوشهر ادامه دار بوده و چندین جلسه ایشان در سایر مساجد، مؤسسات و جلسات قرآنی سطح استان نیز نقش آفرینی می‌کنند.

وی گفت: ایشان در سایر نقاط استان در شهرستان‌های جنوبی و شمالی استان در اواخر هفته مشغول به تدریس قرآن کریم است.
. احمدی منفرد افزود: این اساتید در زمینه فعالیت‌های آموزشی، تبلیغی ترویجی فعالیت همکاری بی شائبه‌ای با همه دستگاه‌های فرهنگی و مراکز مردم نهاد قرآنی دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *