0

مشارکت ۳۱ میلیاردی مردم و خیران برای رفع مشکلات نیازمندان پارسیان

مشارکت ۳۱ میلیاردی مردم و خیران برای رفع مشکلات نیازمندان پارسیان
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مصلح گفت: مردم و خیرین همیشه با حمایت‌های مادی و معنوی یار و همراه کمیته امداد در راستای کمک به خانواده‌های ایتام نیازمند و اقشار آسیب پذیر هستند و همواره نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در مرتفع نمودن دغدغه‌ها، نیازهای ضروری و مشکلات اساسی این مددجویان داشته‌اند.
وی افزود: طی سال گذشته بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان کمک‌های خیران و نیکوکاران در زمینه‌های مختلف و متنوع، در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد جمع آوری شده است که این میزان مشارکت مردم، نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۱۰۱ درصدی داشته است.
رئیس کمیته امداد پارسیان تصریح کرد: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده مبلغ ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، مبلغ ۴۶ میلیون تومان صدقه، مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، مبلغ ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی بوده است.
این مقام مسؤول بیان کرد: هزینه کرد تمام مبالغ جمع آوری با کمک خیران در سرفصل‌های مختلفی از جمله معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به امر ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان، کمک به تهیه و تأمین لوازم ضروری برای نیازمندان و…. بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *