0

ظرفیت مدارس برای ترویج کتابخوانی به کار گرفته شود

ظرفیت مدارس برای ترویج کتابخوانی به کار گرفته شود
بازدید 25

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان در سال جاری با حضور فرماندار، معاون و اعضای انجمن برگزار شد.
حبیب بهادری در این نشست اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب، کتاب خوب یکی از ابزارهای کمال بشری است، پس معرفی کتاب و جذب مردم بخصوص کودکان و نوجوان در روزگار امروز که شبکه‌های اجتماعی گستردگی زیادی پیدا کرده‌اند باید خلاقانه و جذاب‌تر باشد.
وی بیان کرد: باید در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدامات مؤثری انجام شود و در این زمینه از تمامی امکانات به خصوص ظرفیت مدارس استفاده شود.
فرماندار بندرعباس گفت: تعامل کتابخانه‌ها و مدارس عامل مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه است و فضاهای مطالعاتی مدارس، تابلوهای اعلانات، حضور کتابداران در مدارس، معرفی و مشارکت جشنواره‌های کتابخوانی و ارائه مشاوره مطالعاتی به دانش آموزان از جمله ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه است.
رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندرعباس همچنین در ادامه افزود: شهرداری بندرعباس نیز باید در این زمینه پای کار باشد و در منطقه‌های شهری مختلف به معرفی کتاب‌های خوب از جمله کتاب‌های نویسندگان و ناشران بومی استان در بیلبوردها بپردازد و جامعه‌ای به موفقیت دست پیدا می‌کند که مردم و مسئولینی کتاب خوان داشته باشد.
بهادری در پایان از اداره کل کتابخانه‌های عمومی به منظور ایجاد بخش هرمزگان شناسی در کتابخانه‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: ایجاد این بخش، منبع بسیار خوب تحقیقاتی و شناخت استان به ویژه برای جوانان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *