0

فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد

فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم از علی الماس زاده فوتبالیست جوان دیلمی عضو باشگاه سپاهان اصفهان با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دیلم، مدیر تیم فوتبال شاهد دیلم، پیشکسوت فوتبال شهرستان و خانواده این ورزشکار تقدیر کرد.
محمد اسدی، چهارشنبه شب در این آئین، «علی الماس زاده» را یکی از افتخارات و استعدادهای شهرستان دیلم دانست و عنوان کرد: باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا سرانه ورزشی در شهرستان افزایش پیدا کرده و استعدادهای بالقوه شناسایی و به منصه ظهور برسند تا در آینده نزدیک شاهد درخشش ورزشکاران شهرستان در عرصه رقابت‌های استانی، کشوری و حضور در رده‌های ملی باشیم.
علی الماس زاده هم اکنون عضو تیم فوتبال جوانان سپاهان اصفهان است که با این تیم در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ به مقام قهرمانی دست یافته است‌.
وی ورزش خود را از رده‌های پایه در تیم شاهد دیلم و زیر نظر مربی دیلمی آقای امین بشیری آغاز کرد و دو بار هم به اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان دعوت شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *