0

پویایی قشر کارگری باعث رشد و تعالی جامعه می‌شود

پویایی قشر کارگری باعث رشد و تعالی جامعه می‌شود
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی عصر پنج شنبه در آئین تجلیل از کارگران برتر شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: هر روز، روز کارگر است و انتخاب یک روز برای این قشر زحمتکش تنها برای تجلیل و قدرشناسی از جایگاه کارگران است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب «حال کارگر که خوب باشد حال جامعه خوب خواهد شد» و بدون تردید هر کار و اقدامی برای کارگر انجام شود، گامی برای رشد و تعالی جامعه است.
وی ادامه داد: در استان بوشهر با یک میلیون و ۲۳۴ هزار نفر جمعیت، ۳۵۴ هزار کارگر بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی هستند که با این شمار کارگر عمده جمعیت استان از خانواده کارگری محسوب می‌شوند.
کشاورزی اضافه کرد: در سال گذشته با پرداخت ۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد و در این بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر همواره به سهم خود تلاش دارد تا خادمی شایسته برای جامعه کارگری استان باشد.
کشاورزی تاکید کرد: در حوزه مسکن کارگری نیز از کارفرمایان شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ظرف یک ماه آینده کارگران فاقد مسکن ملکی را شناسایی و فرایند تأمین مسکن آنان را اجرایی کنند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با قدردانی از تلاش کارگران و بویژه کارگران سخت کوش بنادر استان اظهار کرد: کارگران در موفقیت‌ها و عملکردهای بنادر استان بوشهر بیشترین سهم را دارند و از این حیث قدردان تلاش‌های آنان هستیم.
محمد شکیبی نسب افزود: در سال گذشته اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از حیث عملکرد کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جا گذاشت که باید این عملکرد را مرهون تلاش کارگران بدانیم.
وی ادامه داد: در حوزه کار و کارگری آنچه که مهم است پرداخت به موقع حقوق و توجه به ایمنی کارگران و سلامت آنان است.
شکیبی نسب عنوان کرد: در حوزه سلامت و ایمنی جامعه کارگری بنادر استان بوشهر برنامه‌های متنوعی اجرایی شده که نتیجه این برنامه کسب رتبه برتر ایمنی در پنج سال متوالی است.
وی افزود: پیشرفت و تعالی کشور نتیجه تلاش و از خودگذشتگی جامعه کارگری است و این نشان نقش مهم و راهبردی قشر ساعی و تلاشگر کارگر است.
در پایان این مراسم نیز از تعدادی کارگران برتر شرکت‌های زیرمجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تجلیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *